Agrooroszi főoldal

Termékek

Szállítási információk

Alkatrészvásárlás esetén 30.000 Ft-ot meghaladó rendelésnek 20 kg-ig INGYENES a szállítása

A csomagokat Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes értesítés nélkül szállítják ki, az átadásunkat követő munkanapon. A Futárszolgálat SMS-ben küld értesítést a kiszállítás napjának reggelén. A szállítás napján nem határozható meg egy konkrét időpont, mivel a futár több csomaggal címről címre halad.

A futárszolgálat nem vállalja, hogy kiszállítás előtt telefonon egyeztet a címzettel.

Áruházunk munkatársa a csomagfeladásról e-mailben értesíti a vásárlót a kiszállítás pontos napjáról. Az e-mailben jelzett napon várhatja a futárt munkaidőben.

Célszerű munkahelyi címet megadni szállítási címként, ekkor még kollégája is átveheti a csomagot, ha Ön pont akkor nem elérhető, ebben az esetben kérjük, hogy a cég, vállalkozás nevét is adja meg.

Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a címen. Ebben feltünteti a csomagszámot és az elérhetőségét.
A vásárló ezen telefonszámon megbeszélheti a futárral a következő kézbesítés időpontját! Ha viszont nem keresi a futárt, akkor a következő, utolsó kézbesítés az értesítés dátuma utáni 5. napon valamikor nap közben várható újra.

Karcag területén belül 350 Ft kedvezményesen a szállítás díja, Bucsára 800 Ft. A kiszállítás 15 óra után történik munkanapokon.

Szállítási díjak:


Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal utánvétesen: 1400 Ft*
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal előre utalással: 1000 Ft*
Csomagpontra szállítás díja utánvéttel és előre utalással: 1000 Ft*
*(Bruttó árak, a 27 %-os áfát tartalmazzák)

Az előre utalás átfutási ideje +1 munkanap

Néhány termékünk plusz költségű, speciális szállítási feltétellel rendelkezik a súlyuk miatt, amit a termékoldalon külön feltüntetünk (pl. a komplett motorok)


Háztól házig szállított csomag átvétele


Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A megrendeléseket biztonságosan csomagolva szállítjuk. Így a megrendelt áruk szállítás közben nem sérülhetnek.
Kérjük, ha megkapja a csomagot, ellenőrizze, hogy a csomagolás sértetlen-e.

Amennyiben mégis külsérelmi nyomokat lát átvételkor a csomagoláson, úgy vetessen fel a kézbesítővel jegyzőkönyvet a sérülés nagyságáról milyenségéről, erről a tényről, amelynek egy példánya Önnél marad a másik példány a kézbesítőnél. Amennyiben a sérülés nagymértékű azt átvétel nélkül kell visszaküldi.
Kérjük a csomagot kisebb sérülés esetén , vegye át, és együtt állapítsák meg a keletkezett kárt ,lehet hogy csak a csomagolásban keletkezett kár az áruban nem.

Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni.
A cégünk által tévesen kiküldött termékek szállítási költsége minket eladót terhel.


Csomagpontra szállítás


Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel a rendelés leadásakor könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut, melyet a megjegyzés mezőbe kell megadni.

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

A csomag feladásának visszaigazolása után a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba a rendelt csomagot. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.

Utánvétes csomagok átvétele

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (pl. Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.
Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.